Døgnservice:
Vores telefoner er bemandede 24 timer i døgnet alle ugens 7 dage hele året. Hvis du har
brug for, at vi mødes personligt hos dig eller i vores hovedsæde, er det blot at ringe til os.
Vi kan sagtens booke et møde udenfor normal arbejdstid. Vi er her for at yde den service, som du har brug for, på det tidspunkt, der passer dig bedst.
Kollegakald:
Hos Minitel taler man gratis med hinanden
Sekretærservice:
Vi tager telefonen, når du selv er optaget. På den måde får dine kunder altid en personlig behandling og mødes aldrig af en maskinel og anonym telefonsvarer. Vi taler flere sprog så besvarer de fleste opkald på din kundes sprog.
Vi kan også tilbyde ”Sekretærservice” hvor fravær kan kontrolleres direkte fra mobiltelefonen eller via intetegration med Microsoft’s Outlook.
- ”Midlertidigt ude” (angiv hvor mange minutter man er fraværende)
- ”Møde” (angiv hvilken periode på dagen man ikke kan ringes til)
- ”Ikke tilstede” (angiv datoer hvor man ikke er tilstede)
Ringes der til mobilen i de perioder hvor man ikke kan tage imod opkald, vil den som ringer få at vide hvornår man igen er til at træffe og afhængigt at indstillingerne i Outlook eventuelt blive stillet videre til en anden.
Alt dette kan indstilles fra mobilen, dem med ”Erhvervsmenu” kan bruge denne, de få som ikke kan er henvist til at bruge koder. Det er værd at bemærke at ændringer som kommer fra mobilen går forud for hvad der måtte være noteret i vedkommendes Outlook.
SMS- og MMS modul:
Kan tilkøbes hver for sig og giver mulighed for frit at kunne sende gratis SMS og/eller MMS til danske modtagere så længe SMS og/eller MMS afsendes fra Danmark.
Spærre for opkald til for eksempel udlandet:
Vore kunder har også mulighed for at kunne få spærret adgangen til at ringe til udlandet eller visse numre man ikke ønsker adgang til.
Søgegrupper:
Vi kan også tilbyde et system vi kalder ”søgegrupper” hvor kunden starter med at få en velkomstbesked inden der stilles videre. Systemet kan sættes op med hovednummer der kan være et mobilnummer eller et indporteret fastnetnummer.
Det betyder at en afdelingens 5 ansatte alle kan kobles til et enkelt fælles telefonnummer. Når en kunde så ringer ind bliver vedkommende automatisk stillet videre til den første ledige medarbejder. Endvidere kan det sættes op således at indvalgsnummeret kun virker i åbningstiden – kunden får besked om åbningstiden når der ringes efter lukketid. Ønsker kunden alt lægge besked på telefonsvarer er det muligt udenfor åbningstid eller hvis alle numre er optaget. Der er mulighed for at vælge imellem op til 20 forskellige velkomstbeskeder og man kan selv indtale nye ved at ringe på +45 28 13 00 00. Her skal man indtaste kodeord og kan i øvrigt følge den anvisning som gives her.
Der er mulighed for at ændre på hvor længe telefonen ringer inden der stilles videre til den næste i gruppen. Standard er 15 sekunder men tiden kan ved henvendelse til Minitel ændres fra 10 til 30 sekunder i 5 sek. intervaller.
Afvises en samtale der er indkommet som gruppekald vil den normalt blive stillet videre til den næste i gruppen. Der er mulighed for at ændre systemet til at kunden i stedet får et optaget signal.
Det maksimale antal medlemmer der kan være i en gruppe er 20. Søgegruppen kan sættes til fast rækkefølge i søgesekvens eller tilfældig. Der vælges om søgningen efter næste ledige nummer skal foregå i en fast rækkefølge eller blot den første ledige.
De enkelte gruppemedlemmer kan selv logge sig på eller ud af systemet med mobiltelefonen. Det er mest hensigtsmæssigt at brugerne melder sig ud når de ikke kan svare fordi unødig ventetid så undgås. Når man vil ændre tilmeldingen kan bruge ”Erhvervsmenuen” eller blot taste en af følgende koder:
- Log på: *101#
- Log af: #101#
Ind- og udmelding gælder alle grupper man er medlem af.
Alle mobiltelefoner kan bruges når man anvender koder, men selve Erhvervsmenuen er kun tilstede når mobilen er indrettet til det. Dog er de fleste nyere telefoner lavet så den kan bruges.
Når kunder ringer udefra til en gruppe vises vedkommendes nummer med gruppe-id inden nummer således at den medarbejder som er tilmeldt flere grupper kan se hvilken afdeling kunden har ringet til.
Selve opsætningen af alle disse muligheder foregår naturligvis i samarbejde med Minitel A/S.
Hvis ingen i gruppen svarer, fordi alle er optaget eller er logget ud kan der vælges forskellige muligheder:
Telefonsvarer: Hver gruppe kan få sin egen og den kan aflyttes fra enhver type telefon.
Sekretærservice: Kunden kan taste 1 for at blive omstillet til et andet nummer – for eksempel omstillingsbordet.
Talemeddelelse
Andet dansk nummer.
Vigtige kunder får første prioritet i telefonkøen:
Vi kan også levere et system som gør at firmaets vigtigste kunder ryger forrest i telefonkøen når de ringer ind og dermed bliver betjent før andre i køen.
Døgnservice:
Vores telefoner er bemandede 24 timer i døgnet alle ugens 7 dage hele året. Hvis du har
brug for, at vi mødes personligt hos dig eller i vores hovedsæde, er det blot at ringe til os.
Vi kan sagtens booke et møde udenfor normal arbejdstid. Vi er her for at yde den service,
som du har brug for, på det tidspunkt, der passer dig bedst.